Keepersspullen inleveren
Beste keepers en teammanagers,
Het seizoen is al weer
ten einde aankomend weekend worden de laatste reguliere wedstrijden in de huidige
teams gespeeld. Na het weekend van 8 juni wordt er nog wel getraind en zullen
er waarschijnlijk nog oefenwedstrijden gespeeld worden.
Het inleveren van
de keeperspullen kan op:
Dinsdag 18 juni tussen
20.00 en 21.00 (gelijk een mogelijkheid om bitje te happen 😉)
Donderdag 20 juni
tussen 19.00 en 20.00 (sluit daarna aan voor de ALV)
Woensdag 10 juli 17.30
en 18.30
Inleveren
van materiaal
Na het
einde van de competitie dienen alle materialen weer ingeleverd te worden. Dit
heeft vooral te maken met het feit dat het merendeel van de clubleden wisselt
van team of het team wisselt qua samenstelling. Bij inname kijken we naar
de volgende punten:
1.
Controle staat van het materiaal zodat er tijdig de nodige reparaties
uitgevoerd kunnen worden en we weten wat er nieuw besteld moet worden. Let op!
De levertijd is op dit moment een paar maanden;
2. Door
groei zijn er groter spullen nodig;
3.
Behoud van het overzicht van diegenen in wiens bezit het materiaal zich
bevindt.
Kostenindicatie
van materiaal die we hebben uitgegeven:
De O8 en
O10 Obo Ogo te waarde van € 800,-
De O12
een combinatie van Obo Ogo en Yahoo te waarde van € 1.200,-
De
overige junioren Obo Yahoo te waarde van € 1.350,-
De
Senioren dames Obo Cloud te waarde van € 1.750,-
De
Senioren heren Obo Robo te waarde van 2.750,-
Opvolging gezocht!
Helaas gaat Jan de keeperscommissie verlaten. Zijn dochters hockeyen
vanaf aankomend seizoen niet meer en zelf draag ik ook graag het stokje. Geen
van mijn kinderen keept en ik ben ook druk met de ledenadministratie. We zoeken
dus twee of drie nieuwe vrijwilligers die zich over de keeperspullen willen ontfermen.
Gezien ik de inname dit jaar ook alleen doe, verzoek ik
iedereen met klem om gedurende drie aangegeven tijdstippen bij mij langs te
komen en de shirts schoon gewassen in te leveren.